zondag 1 september 2013

De R zit weer in de maand

Van morgen riep ik
"Zo meisjes
De R zit weer in de maand
Tijd voor levertraan"
 

De meiden keken me aan
met een blik...
Dus de levertraan maar gelaten voor wat het was
maar feit is wel...
De herfst komt eraan...
 

Tijd voor kneuterige
huislijke geurige dingen
dus begon ik
aan onderzettertjes
 

Niet zomaar onderzettertjes
Nee, deze exemplaren hebben een luchtje
Als je je thee erop zet
komen de heerlijkste wintergeuren vrij
 

Je waant je meteen
bij een romantisch brandende open haard
meters sneeuw buiten
en jij zit daar met je thee op je onderzetter op een berenvel,
(get the picture...)




 
Het is leuk om te maken
en het geeft me wel weer zin
om mijn etsy winkeltje
weer eens te gaan vullen...
 
 
Dus dat wordt ferm aan het werk
de komende tijd...
Ik hou jullie op de hoogte
mocht het echt zover komen
 
En mocht je in de tussen tijd
al behoefte hebben
aan een dergelijk onderzettertje (of 2 of 3 of 4)
Mail me gerust
 
Have a nice day!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten