maandag 9 september 2013

Studiedag

De meisjes hebben vandaag een studie dag
Dus die zijn thuis,
Daarnaast is de oudste nog herstellende
van een griepje
 
 
Dus togen we even snel
naar de stofwinkel
(gelukkig op maandag ochtend open,
wat een genot)
 
Ik had al een paar weken
in mijn hoofd zitten
dat de dames rokjes moesten hebben
Van jogging stof
 
 
Dus dat kochten we
Ieder mocht zijn eigen kleur kiezen
Er bleef ook nog een ander leuk stofje
aan mijn handen plakken (zie foto 1)
 
En ik kocht nog
wat lintjes en bandjes
Die kun je nooit genoeg hebben
(overigens heb ik dan meestal te weinig als ik ze ga gebruiken...
maar goed)
 


En vanmiddag
toen de meiden druk in de weer waren
met lapjes stof
die ze hadden gekregen in de stoffenwinkel
 

Begon ik maar eens
aan rokje 1
Het moet nog gestreken worden
zoals de foto duidelijk laat zien
 
Maar het ging lekker moet ik zeggen
en in no time
zat het rokje in elkaar
nou ja in elkaar, pas klaar
 
 
Er moet nog een rits in
dat was ik in de winkel even vergeten...
Gelukkig vanavond naailes
en heeft de juf altijd ritsen op voorraad.
 
Ik ben tevreden
hopelijk de jongste ook
als ze morgenochtend
het rokje ziet liggen...
 
Have a Nice Day



 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten