zaterdag 8 december 2012

Retro @ de kringloop

Ik weet eigenlijk niet
of ik het hier al eens genoemd heb
maar ik werk (sinds kort)
In een retro walhalla
 
Hier in de buurt
wordt deze winkel
meestal Stedencontact genoemd.
 (klik voor meer info)
 

 
 
Vandaag opende
De retro afdeling
Er was door een aantal
mensen heel hard aan gewerkt
 
 
 
En het resultaat mocht er zijn
Wat een leuke spullen
Een feest
Der herkenning
 
 
De afdeling werd feestelijk geopend
Met een retro modeshow
Waarin mijn dames meeliepen
En met een retro DJ
 
 
Zo leuk,
Dus ben je een beetje in to Retro
Kom binnenkort eens langs
We hebben veel,
en er komen elke dag nieuwe dingen bij
 
have an Nice day!
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Aaaah, zo leuk allemaal.
    Als ik eens in de buurt van Eindhoven kom, dan spring ik zeker eens binnen
    Jij moet wel over een ijzeren zelfbeheersing beschikken, ik zou dat hoekje zelf helemaal leegplunderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik weer!
    Ik zag op de site van de winkel waar je werkt, dat je ook over het internet kan kopen, alleen.....je moet de artikelen wel persoonlijk afhalen.....wat vanuit Belgiƫ niet zomaar eventjes kan.
    Ik zag een superleuk blikken trekautootje ( retro ) met belletje?
    Is het mss mogelijk dat ik dit via jou koop, en dat jij dit naar mij verstuurd ( uiteraard betaal ik de verzendingskosten )?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! zo nu en dan ga ik daar op een zaterdag rondneuzen... meestal vind ik er wel wat leuks wat mee naar huis mag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen