maandag 31 december 2012

31 december 2012....

Gisteren tijdens een uitgebreide
kooksessie
(met dank aan mijn Arabische kookboek)
Dwaalde mijn gedachten af
 
 
2012 is bijna op zijn eind
Dan dan hoor je toch wel
terug te blikken
Dus terwijl ik kookte
 

Overdacht ik mijn jaar
Een jaar dat begon
met dieptepunten
 
 
 
De organisatie waar ik
voor werkte ging failliet
En ik raakte mijn baan kwijt
 

 
Het jaar waarin ik voorzichtig
Mijn Esty winkeltje opzette
Daarna dit blog
En  mijn geweldig werk vond!
 
 
 
Ging door diepe dalen
en
over grote hoogtes
 
 
En nu aan het einde van het jaar
Moet ik zeggen
Dat ik het alles waard vond
Het heeft me veel gebracht
 
 
En prijs ik me gelukkig
Met wat ik heb,
Mijn gezin, oude vrienden
maar zeker ook nieuwe vrienden....
 
 
Ik sluit het jaar op mijn blog
met mijn nieuwe motto
 
"Ik wil voelen dat ik leef
Al mijn dagen lang"
 
Het komt uit de film
Die je echt moet zien
Als je ooit de kans krijgt
 
Lieve allemaal,
Ik wil jullie een fijne warme afsluiting van 2012 wensen
En we zien elkaar in 2013!
 
Enjoy life!!!!
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten