zaterdag 15 december 2012

Happy Birthday

To Me!!!
Ha ja, ik ben jarig vandaag
Reden voor een
Feestje dus.
 
Ik bedacht er een soort
high tea achtig iets
van te maken
vind ik zelf altijd erg leuk
 
Dus sloeg ik aan het bakken
Brood
Cakepops
En kocht ik taartjes en scones (tja...)
 
Ik maakte een smorgastarta
Dus bakte ik een brood
 
 
Wat niet zo groot werd
als ik verwacht had
 
 
En ik maakte popcakes
In mijn van sint gekregen
popcakemaker
 
 
Die bij iedereen
goed in de smaak vielen
zelfs al voor het pops waren :)
 
 
Het brood zag er uit eindelijk zo uit
Buitenkant:
 
 
Binnenkant:
 
 
Je moet wel van vis houden
om dit brood lekker te vinden,
maar de gasten waren enthousiast
Dus voor jullie hier de How to
 
Zelf zag ik dit brood
bij een van mijn contacten
op  Pinterest
 
 
Ik had een leuke dag
Hoop jullie ook.
En anders al vast
Have a nice Sunday!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen: