zondag 19 januari 2014

W.I.P.

W.i.p.
Work in progress
Ik kende deze afkorting nog niet
tot ik hem laatst ergens tegen kwam
 

Ik weet niet hoe het met jullie is
Maar ik heb altijd wel ergens een
w.ip. liggen
Meestal maak ik dat overigens niet af dan...
(mijn huishouden trouwens is constant een groot w.i.p. project) 
 
Maar nu liggen er 3
Het rokje ut mijn vorige blog bericht
Een bloesje
en een ondergoed setje
 
 

Dat rokje maak ik morgen af
op de naailes wilde ik schrijven
Maar ik bedenk me ineens
dat ik morgen niet naar les kan
(ow ow een w.i.p. dat 2 weken moet wachten...)
 
Voor het bloesje
bleek ik net niet voldoende
stof te hebben
dus stof is in nabestelling
 
 
Het ondergoed setje
Tja daarvoor had ik
dan wel een tweeling naald dan wel een coverlock nodig
Ik bleek niet in het bezit van 1 van beiden
 

Dus het afwerken
hiervan wordt ook 2 weken uitgesteld...
Maar dat vindt dochterlief niet erg
Want het schijnt dat een zelf gemaakt setje ondergoed echt niet kan...
(in de kleuterklas)
 

Echt wel jammer
Want ik vind het
en een reuze leuk setje
Maar ze weigert zelfs te passen..
 

Maar gelukkig
Heeft mijn oudste dochter,van bijna 11
Naar eigen zeggen dringend behoefte
aan een slipje met hertjes
Komt alles toch nog goed
 
 
Have a Nice Day!


 
 
 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten