woensdag 15 januari 2014

2014...alweer

En dan ineen
lijken de feestdagen
alweer eeuwen geleden
en staan we weer met 2 benen
in het gewone leven

 
 
Hebben jullie dat nou ook
dat januari net
een beetje saaier lijkt
dan alle andere maanden van het jaar?
 

 
Ik heb daar ieder jaar
weer ernstig last van
En om mezelf op te vrolijken
naaide ik een tasje, uit de losse pols
 
En kocht ik compagnie-m
Een paar patroontjes
Iet wat klassiek, maar o zo leuk
En met zoveel mogelijkheden
(in ieder geval in mijn hoofd :) )
 
 
Ik maakte dus een rokje
Voor de jongste
Die zelf haar stof mocht kiezen
En ze koos eens niet roze,
(daar ben ik stiekem natuurlijk heel trots op,
 die autonomie van dat meisje)
 
Gelukkig viel in deze saaie maand
gisteren de Flow weer op de mat
Altijd een klein feestje
Daarom ter afsluiting van vandaag
 
Een foto van een pagina
uit deze flow
Met een tekst over een gevoel
wat we vast allemaal wel eens gehad hebben
 in een ver ver verleden en sommigen misschien ook wel gewoon nu
 
 
Have a Nice Day
 
 
 
 
 

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten