maandag 13 augustus 2012

Een nieuw school jaar, een nieuw project

Vandaag zijn hier in het zuiden de scholen weer begonnen.
en hoewel de meiden aangaven dat ze er geen zin in hadden
 (we hebben ook zo'n heerlijke vakantie gehad)
waren ze alle 3 op tijd helemaal up and running.
Nu alleen ik nog.

Voor mamaakt zit ik weer vol nieuwe ideeën
die de komende weken echt ten uitvoer moeten komen.
Ik wordt er wel blij van als ik daar aan denk.
Dus deze week en misschien de komende week
Eerst eens materialen inkopen en aan de slag.
Hopelijk kan ik dan de eerste of 2e week van september
de nieuwe collectie op etsy showen.

Vandaag een foto van iets dat ik verleden week maakte.
Een kaart met een gehaakte rand.
Binnenkort zal ik een tutorial posten
nu alleen een foto :-)


Fijne dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten