maandag 25 februari 2013

Weekendje in de sneeuw

 
 
Afgelopen dagen
Verbleef ik
in Zuid Limburg
al waar in t bronsgroen eikenhout, vooral veel sneeuw lag
 
 
 
Het sneeuwde toen we vrijdag aan kwamen
Het sneeuwde toen we vrijdagavond gingen slapen
Het sneeuwde toen we zaterdag opstonden
Het sneeuwde toen we naar Maastricht gingen
 
 
 
Het sneeuwde toen we terug kwamen van Maastricht
(in Maastricht zelf sneeuwde het wel maar lag er bijna niks)
Het sneeuwde toen we zaterdag avond gingen eten
En het sneeuwde nog steeds toen we naar bed gingen
 
 
Jullie kunnen nu vast al raden hoe het zondag ochtend was
Precies het sneeuwde
Dus nog even de sneeuw in dan maar
voor dat we gingen proberen om uit het dal waar we verbleven weg te komen
 
 
De meisjes maakten een mooie sneeuwman
En ik kwam nog wat besneeuwde kippen tegen
 
 
En het feit dat ik nu blog
Betekent dat het ons gelukt is
om weg te komen uit het dal
Op naar huis, terwijl het nog steeds sneeuwde...
 
 
Geloof dat ik nog nooit zo lang
zoveel sneeuw
heb zien vallen
Maar het was wel bijzonder mooi zoals jullie zien
 
 
En als ik nu naar de thermometer kijk
dooit het
En dat is ook wel goed hoor
Want stiekem wil ik best lente...
 
Have an nice day!
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten