woensdag 28 november 2012

Hoody

Een paar weken terug
Zag de jongste
Deze ottobre liggen
 

 
Met op de voorkant
een foto van een meisje
"dat meisje heeft
de trui aan die ik wil"
 
 
Nou dat was duidelijk
een bestelling aan mijn adres
Eigenlijk wilde ze
de trui ook van dezelfde stof
 
Maar ik had nog een
leuk stofje liggen
en na een kleine onderhandeling
was dat stofje ook oké
 
Dus kon ik aan het werk
Het patroon was vrij simpel.
4 onderdelen exl boorden
en ook nog raglanmouw
 
 
Appeltje eitje
En toch
ben ik er 3 weken
mee bezig geweest
 
 
Maar het resultaat
vind ik
verbluffend leuk
Zelfs de rist zit er netjes in
 
 
 
 
 
Boordjes mooi strak
(vast met dank aan
mijn nieuwe naaimachine)
En mijn moppie
 
IS BLIJ
 

En vond 1 foto wel genoeg,
daarna draaide ze zich om
 
 
Have a nice day!
 

 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten