donderdag 11 oktober 2012

Rokjes rokjes....

Owww de tijd vliegt als het leuk is
10 dagen geleden
voor het laatst gepost zie ik...
Maar ik heb niet stil gezeten.
 
Ik maakte rokjes
Rokjes van heerlijke stofjes
met vrolijke bloemetjes
en leuke lintjes.
 
 
Beiden van hetzelfde patroon
uit de laatste knippie
Alleen heb ik de paarse zelf vergroot
maar dat was een kwestie
van langer
en niet eens echt wijder

 
De meiden waren er
in ieder geval blij mee
Ze passen mooi
Nu alleen nog
opzoek naar een leuke maillot
Bij de paarse rok (groen?)
 
Bij het blauwe rokje
had ik al een sjaaltje gemaakt
Deze is alleen wat lang
zodat moeder een sjaaltje heeft
in dezelfde stof als de rok ven haar dochter
 
 
Het volgende project
ligt al op papier
en ik moet mijn
Etsywinkeltje omzetten naar
het Nederlands
 
Kortom ik kom mijn tijd wel door.
Tot snel!
En een fijne dag allemaal!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten