woensdag 19 september 2012

Ik heb een stofje

Wat zal ik daar eens van maken?
 
Van de week op de stoffenbeurs
kocht een lapje stof van
50cm (150 breed)
 
Waarom 50 cm?
Omdat ik op dat moment
1 meter echt
te duur vond.
 
En ik dacht van 50 cm
kan ik best iets maken
voor de jongste
(mt 10/116)
 
 
Het is dit stofje
(gekopieerd van de znok site)
Maar wat maak ik hiervan?
Een t-shirt, een longsleve
(zou dat lukken van 50 cm?)
Of een leuk eenvoudig rokje?
 
Laat jullie mening hier achter
En als dank
verloot ik
Een ring uit mijn winkel
 
Ik wens jullie een fijne dag!
 
 


1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne, ik zou er een rokje van maken met een effen achterkant (gewoon a lijn rokje) en een mooie contrasterende elastische boord. Leuk stofje, ik denk dat Noura dat ook wle leuk zou vinden. O en van wat je over houdt kun je nog een leuke applicatie maken voor op een shirtje (en als je dan nog de helft overhoudt wil ik die wel van je overnemen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen